1 Nömrəli Rusiya brendi Grass

 Yenilikçi    25 fevral 2021

Grass üçün il yaxşı hadisələrlə başladı.

Sosioloji Ekspertiza Laboratoriyasının (Rusiya Elmlər Akademiyası FEDERAL ARAŞDIRMA SOSYOLOJİK MƏRKƏZİ) apardığı araşdırmalara əsaslanaraq, Grass, “RUSİYADA 1 nömrəli” avtokimyanın ən tanınan markasıdır.

Sorğu, Rusiya Federasiyasının yetkin sakinləri – avtomobil kimyəvi maddələr, məişət kimyəvi maddələr, dezinfeksiyaedici maddələr, restoran və otellərin peşəkar təmizliyi üçün məhsullar istehlakçıları arasında keçirildi; avtomobil kimya, məişət kimyəvi maddələr, dezinfeksiyaedici maddələr, restoran və otellərin peşəkar təmizliyi üçün məhsulların peşəkar istehlakçıları (03 sinif MKTU).

Məlumatların toplanması, alınan məlumatın obyektivliyini, etibarlılığını və etibarlılığını təmin edən sosioloji tədqiqatları tənzimləyən Rusiya və beynəlxalq peşəkar keyfiyyət standartlarının və normativ sənədlərin tələblərinə uyğun olaraq həyata keçirilmişdir. GOST R ISO 20252-2014 “Bazarın araşdırılması, ictimai rəy və sosial problemlər”, ISO 20252: 2019 “İnformasiyanın işlənməsi və məlumatların təhlili – Söz və xidmət tələbləri “müvafiq sertifikatlarla təsdiqlənir. Məlumat toplanmasının 152 saylı “Fərdi məlumatlar haqqında” Federal Qanuna uyğunluğu, məlumat toplama podratçısının Rabitə, İnformasiya Texnologiyaları və Kütləvi İnformasiya Texnologiyalarına Nəzarət Federal Xidmətinin şəxsi məlumat operatorlarının reyestrinə daxil edilməsi ilə təsdiqlənir. Sorğu zamanı məlumat toplamaq və saxlamaq üçün istifadə olunan texniki vasitələr, Texniki və İxrac Nəzarəti üzrə Federal Xidmətin tələblərinə uyğundur və bu, müvafiq lisenziyalarla təsdiqlənir.